  • 31. Data: 2009-04-24 14:11:48
    Temat: Re: [OT] Re: pożyczka - nie pożyczka - a co na to US
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gssh5v$tvq$1@news.onet.pl...

    > http://www.weksel.pl/rodzaje.html

    No i teraz to rozumiem.
    Natomiast bezzasadne wymądrzanie się Twojego przedpiścy jest cokolwiek
    żenujące.

  • 32. Data: 2009-04-24 14:14:03
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Baloo wrote:
    > Toż właśnie dopytałem w poprzednim poście, a Ty zamiast po prostu
    > napisać konkretnie, robisz jakieś durnowate wykłady na tematy bliżej
    > nieokreślone.

    Obowiązku czytania nie ma. Zwłaszcza, że wyraźnie oznaczyłem wątek jako
    off-topic.

    > Jesteś w stanie opisać całą procedurę i wyjaśnić po co w tej konkretnej
    > sytuacji potrzebny jest weksel?

    Jestem, ale mówiąc szczerze to mi się nie chce.

    Piotrek

  • 33. Data: 2009-04-24 14:15:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Baloo wrote:
    > Nie rozumiem jednak co ma piernik do wiatraka i dlaczego wystawienie
    > weksla miałoby chronić kogokolwiek przed ew. roszczeniami US'u.

    Bo weksel własny nie podpada pod US z żadnej strony.
    Też już było.

    > Nie wyjaśniły nic poza tym, co sam napisałem.
    Napisałes coś o wekslu będącym zabezpieczeniem, a takowy pod US i 2%
    podpada.

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ad rem: a może by tak weksel wystawić...
    >
    > pzdr, Gotfryd

    > Jesteś w stanie opisać całą procedurę i wyjaśnić po co w tej konkretnej
    > sytuacji potrzebny jest weksel?

    jako rozwiązanie niepowodujące konieczności jakiegokolwiek kontaktu z US.

  • 34. Data: 2009-04-24 14:19:09
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości news:gsshj7

    > Obowiązku czytania nie ma.

    Pisania również nie. Zwłaszcza bezproduktywnego i niczego nie wnoszącego.

    > Jestem, ale mówiąc szczerze to mi się nie chce.

    To po kiego grzyba w ogóle wchodziłeś w ten wątek?
    EOT, bo szkoda słów.

  • 35. Data: 2009-04-24 14:22:05
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Bo weksel własny nie podpada pod US z żadnej strony.
    > Też już było.

    W tym wątku?
    No to nie wiem, może nie ściągam wszystkich postów.

    No faktycznie - 100% wyjaśnienia ;-)
    [btw - nie mam tego posta]

    > jako rozwiązanie niepowodujące konieczności jakiegokolwiek kontaktu z US.

    Dżiiiiss :/ Domyślam się, że jako rozwiązanie. Chodziło mi o to, na jakiej
    zasadzie (podstawie prawenej) miałoby działać to rozwiązanie. Ale już z
    góry dziękuję za odpowiedź, bo znalazłem ją w linku Liwiusza.

  • 36. Data: 2009-04-24 14:25:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Napisałes coś o wekslu będącym zabezpieczeniem, a takowy pod US i 2%
    > podpada.

    Nie tyle weksel, co umowa, którą zabezpiecza.
    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2009-04-24 14:26:28
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Baloo wrote:

    > Pisania również nie. Zwłaszcza bezproduktywnego i niczego nie wnoszącego.

    Nie traktuj tego personalnie, ale dla osób używających mózgu, mój post
    zawierał 100% wskazówek w jaki sposób rozszerzyć swoją wiedzę na temat
    użycia weksla w tym konktretnym przypadku.

    Piotrek

  • 38. Data: 2009-04-24 14:35:37
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał

    > Nie traktuj tego personalnie, ale dla osób używających mózgu, mój post
    > zawierał 100% wskazówek

    Miał być EOT, ale pozwolę sobie sprostować to, co napisałeś.
    Twój post nie zawierał nic, poza chęcią pokazania jaki to nasz naród jest
    beznadziejny, a jaki ja Piotrek jestem wielki i mundry, bo wiem, co to jest
    weksel i nie zawaham się go użyć :>
    Weź odpuść. Chciałeś sobie ulżyć w piątkowe popołudnie - nie ma problemu.
    Są takie dni w życiu żółwia.
    Ale nie dorabiaj do tego niepotrzebnej ideologii.

  • 39. Data: 2009-04-24 14:48:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Baloo wrote:
> [...]
    > problemu. Są takie dni w życiu żółwia.
    > Ale nie dorabiaj do tego niepotrzebnej ideologii.

    Ulżyło? No to super!

    Miłego weekendu

    Piotrek

  • 40. Data: 2009-04-24 15:37:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Nie tyle weksel, co umowa, którą zabezpiecza.

    na jedno wychodzi.