  • Data: 2022-04-02 23:54:54
    Temat: Bez NIPU
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś zorientowany wie co to za zmiany, że
    taki podmiot BP Europa SE Oddział w Polsce
    nie ma od jakiegoś czasu NIP?

    Wczytując dane zakupów zauważyłem, że zmienił się adres i kiedy chciałem
    zaktualizować, to po tym starym NIP 9720865431 nie ciągnie danych z GUS
    i nie mogę poprawić automatycznie kontrahenta w swoim rejestrze.
    W KRS w rubryce NIP stoją teraz trzy kreseczki czyli nic.
    NIPu nie ma od 2017 roku, a adres nowy jest od wrzesnia 2021, ale zauważyłem
    dopiero teraz.
    Jak oni wystawiają te faktury z NIPem, którego nie mają od 5 lat?
    JPK też nie zwraca błędu?