  • 1. Data: 2003-06-15 18:36:42
    Temat: Bezrobotny absolwent i ubezpieczenia...
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Witam,

    Kilka dni temu obroniłem pracę magisterską i pewnie póki znajdę pracę minie
    jakiś czas. Mam więc pytanie - czy jeśli zarejestruję się w Urzędzie Pracy
    jako bezrobotny absolwent, to UP będzie mi płacił składki na ubezpieczenia
    zdrowotne? A jak wygląda sprawa ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków,
    itp.?
    (do tej pory miałem kartę Euro26, która służyła mi jako ubezpieczenie od
    nieszczęśliwych wypadków).

    Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

  • 2. Data: 2003-06-16 13:56:55
    Temat: Re: Bezrobotny absolwent i ubezpieczenia...
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    ZDrowotne tak ale o wypadkach to nie mam pojęcia.
    Agata