    From: "Pawel F." <p...@m...ariadna.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ewidencjonowanie sprzedazy
    Date: Tue, 26 Feb 2002 22:27:26 +0100

    Rozpoczalem sprzedawanie w malym sklepiku, PKPiR+VAT (wszystkie artykuly
    kupuje i sprzedaje na 22%). Nie lapie sie pod kase fiskalna, bo mam zbyt
    male obroty, ale mam pytanie:

    Czy wystarczajacym sposobem na ustalenie utargu dziennego jest zliczenie
    pieniedzy na poczatku dnia a pozniej na koncu???
    (oczywiscie przy zalozeniu, ze w ciagu dnia nie mam innych wplat i wyplat).

    Kiedys widzialem w innym sklepie, ze obslugujacy zmudnie wpisywal do tabelki
    kazda sprzedana pozycje. Czy robil to ze wzgledu na obowiazek, czy dlatego,
    ze "szef mu kazal"???

    PS. Tak z ciekawosci: jak na koniec miesiaca ustala sie ilosc VATu jesli bez
    kasy fiskalnej sprzedaje sie na rozne stawki VAT???