  • Data: 2004-06-01 09:38:11
    Temat: Re:
    Od: /slawek <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Catbert napisał:

    > Dokładnie tak: premia leży w gestii pracodawcy, więc może jej nie być
    > bez jakiegokolwiek uzasadnienia, czyli, że z dnia na dzień można obniżyć
    > wynagrodzenie o kilkadziesiąt procent.

    To chyba nie jest takie proste. Zależy co i jak jest zapisane w
    regulaminie wynagradzania czy tym podobnych aktach. Może się okazać, że
    sąd uzna premię za stały składnik wynagrodzenia i trzeba będzie potem
    wysupłać te dwadzieścia kilka tysiączków na wyrównanie z odsetkami.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net