  • Data: 2002-10-31 00:40:50
    Temat: Re[2]: ZUS sucks !!!
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 27 października 2002 o godzinie (18:14:59) napisano:
    SK> ale jak się do tego zabrać , czy w ZUSie mi powiedz? co mam wypełniać itd.??
    SK> --
    SK> Sir KrOOlas
    SK> GG: #4417050 http://morfeusz.wwnet.pl http://www.mico.com.pl
    SK> w...@o...pl

    Powiedza. Kilka druczkow do wypelnienia na starcie i jeden druczek raz
    na miesiac. No i jeden przelew do Zus raz na miesiac. Chyba, ze nie
    daj Boze, zatrudnisz pracownika(-ow). Wtedy papierkologia (i oplaty!)
    wzrosna wielokrotnie.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl
    "Menedżerowie mają rozwiązanie dla każdego problemu. Urzędnik ma
    problem z każdym rozwiązaniem." Guenter Hartkopf