eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak to jest z SC teraz??? › Re[8]: Jak to jest z SC teraz???
  • Data: 2002-12-28 00:42:42
    Temat: Re[8]: Jak to jest z SC teraz???
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    J> i wiele osób nie odróżnia Sj od Sp.zo.o. ,tym bardziej że Sj to nowość w
    J> naszym życiu gospodarczym (choć nie nowość jako taka)
    J> Czy zwykły smiertelnik kupując cokolwiek zastanawia się kto jest
    J> sprzedawcą czy producentem ( w sensie statusu prawnego)?
    J> Nie, jednoznacznie nie.Czy kupując patrzysz że sklep ten należy do OF czy
    J> Sj czy Sp.zo.o.? Wątpię.Patrzysz co kupujesz i ile to coś kosztuje.A czy
    J> Ty uważasz że Kowalski potrafi odróżnić spółkę prawa handlowego od spółki
    J> osobowej?

    Ja nie mowie o ludziach z ulicy, tylko przedsiebiorcach, ktorzy
    zawieraja umowy, sa kontrahentami, itd. Czy chcesz czy nie, maja
    jednak nieco wyzsza swiadomosc prawna niz konsumenci.

    > I dlaczego akurat ta podpadająca pod KSH ma być lepsza od np
    J> cywilnej.Ja osobiście wolę OF a nie jakieś bez odpowiedzialności

    Ja tez, jesli Cie to pocieszy :), co nie zmienia faktu, o ktorym tu
    dyskutowalismy, ze sporo (wiekszosc?) osob postrzega inaczej. I
    w miare logicznym wyjasnieniem jest to, ze liczy sie ten "nadzor
    sadowy" albo podleganie pod prawo handlowe. Bo coz do cholery innego?

    >> Nie jest to chyba zjawisko odosobnione. Jesli sobie dobrze
    >> przypominam, w USA oprogramowanie jakiejs firmy dla biznesmenow
    >> sprzedawalo sie slabo, do momentu, az jego cena nie wzrosla z 50
    >> dolarow do ponad 350. Dopiero wtedy oprogramowanie to zaczelo byc
    >> wiarygodne... :)

    J> Do Ameryki to nam daleko i nigdy do niej nie będziemy się mogli
    J> porównywać.

    Porownywac to mozna wszystko do wszystkiego. Chocby po to, by wiedziec
    jaka jest roznica :)

    J> To co napisałeś wyżej to
    J> umiejętny markieting,a nie rzeczywista wartość.

    Umiejetny marketing wykorzystuje naturalne odruchy ludzkie. To nie ma
    nic wspolnego z rzeczywista wartoscia - ale wlasnie to Ci probowalem
    przekazac, ze jednak roznica miedzy s.c. a s.j. jest, niekoniecznie
    wynikajaca z przeslanek racjonalnych!

    J> Ale takie "anomalia"
    J> zostawmy socjologom,psychologom czy innym specjalistom
    J> Jacek

    OK. Racja, to grupa pl.soc.prawo.podatki.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo.podatki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1