  • Data: 2002-09-27 09:51:42
    Temat: Re: ABOLICJA 12 %
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:an12cu$gl9$1@news.tpi.pl...
    > Nie wiem jak Wy ale ja czuję się oszukana. Nie opłaca się w tym kraju być
    > uczciwym obywatelem. Serce się człowiekowi kroi, gdy odnosi pieniądze do
    US,

    Wg mnie nadzieje, że do budżetu wpłynie pół miliarda są tak samo
    bezpodstawne, jak to, że "podatek Belkowy od oszczędności" przyniesie 2
    miliardy w bieżącym roku.

    Na dodatek Minister Finansów Kołodko -"minister przedsiębiorców (?)"
    pokazuje jak mogą jeszcze zarobić.

    "Biznesmeni" czyli MY (?) możemy zarobić na przystosowaniu US do ustawy
    abolicyjnej.
    Jest 1/5 miliarda do wydania z państwowej kasy :-(((((

    Emeryci i nauczyciele na pewno dostaną podwyżki :-(
    Niech dalej głosują na SLD - wiadomo, kto im "dobrze robi".:-(