  • Data: 2004-02-11 21:04:45
    Temat: Re: CZY TO MOZLIWE??
    Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby na grupach dyskusyjnych mozna byłoby skorzystać z usług rzeczoznawcy
    > majątkowego?
    > Tak sobie pomyślałam,że skoro prawnicy udzielają porad
    > bezinteresownie......to może rzeczoznawca także znalazłby się.Chodzi o
    > wycenę mojego obskurnego domu do US i zapłacenie podatku.

    Ktoś ma Ci wycenić domek i zapłacić podatek?;-)))

    Nie wierzę, byś znalazła takiego, kto ci zapewni to drugie i nie wierzę, by
    to pierwsze było możliwe bez oględzin budynku (i to naocznych, a nie np. ze
    zdjęć, itp.).
    Sam pracuję jako rzeczoznawca (obuwia) i nie wydaję i nie wydałbym opinii
    "zaocznej", bez szczegółowych oględzin butów.
    A za darmo? ;-) Nie sądzę.
    Idziesz np. do Inspektoratu handlowego, Federacji Konsumenta, itp. i
    uzyskasz poradę i pomoc bezpłatnie, ale to nie znaczy, że nikt im nie płaci.

    Bo chyba nie sądzisz, że na grupie dyskusyjnej pl.soc.prawo.podatki
    ktokolwiek udziela porad i są to prawnicy?:-))

    Pozdrawiam
    Tomek