  • Data: 2008-03-09 21:13:58
    Temat: Re: DG - konto bankowe - US
    Od: "puchaty" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nie pamiętam żebym przedstawial kopie rachunku bankowego w US;>
    ale jeśli to wymagaja to masz następujące sposoby:
    1. iść ososbiście do banku żeby ci taka informację dali (jak się nie mylę to
    trzeba osobiście załatwić i nie wiem czy to nie jest płatne)
    2. pokazać aktualne wykaz bankowy ten co miesiąc do ciebie wysyłają.
    3. Pokazać tą umowę z bankiem tak jak piszesz ;) (choć mogą się uczepić że