  • Data: 2006-10-06 11:00:58
    Temat: Re: Dowód wewnętrzny - pytanie
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A widzisz.
    > To jest DW, niezaprzeczalnie. Ale rzadko kto określa "zestawienie
    > przychodów" nazwą "DW" :) - zwyczajowo przez "DW" bez dalszych określeń
    > rozumiany jest DW dla wydatków - bo takie DW podlegają ostrzejszym
    > rygorom :)

    Poniżej przedstawiam fragment rozporządzenia MF z dnia 17.12.2002:
    Zapisy w ewidencji są dokonywane na podstawie wystawionych faktur VAT,
    a w przypadku sprzedaży bez faktur - na podstawie wystawionego na koniec
    dnia dowodu wewnętrznego, w którym w jednej kwocie jest wykazana wartość
    tych przychodów za ten dzień z podziałem na przychody objęte
    poszczególnymi stawkami ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.

    Tak więc w przypadku zestawienia przychodów, termin "DW" również
    funkcjonuje.

    Pozdrawiam
    Rex