  • Data: 2010-10-28 09:22:59
    Temat: Re: Duplikat FVAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Oct 2010, Liwiusz wrote:

    > Duplikat tym się różni od poprzednich faktur, że zawiera słowo duplikat
    > i datę jego wystawienia. Więc może "wydano duplikat" z datą da się pod to
    > podciągnąć?

    IMO dokładnie tak.
    Żaden przepis nie ustanawia formy faktury (w odróżnieniu od jej treści),
    nie ma więc przeszkód aby był to drukowany formularz wypełniony ręcznie
    albo na odwrót - wydruk listy towarów opisany ręcznie "faktura VAT"
    i z ręcznie wypełnioną tabelką.
    Wydruk "dwuformowy" (część z drukarki, część ze stempla - bo to przecież
    TEŻ wydruk :)) również nie jest zabroniony :)

    pzdr, Gotfryd