  • Data: 2003-05-15 16:07:06
    Temat: Re: Emerytura-pytanie
    Od: "Włodek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ba0cjn$sm5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Za 15 lat beda pewnie zupełnie inne przepisy.
    >
    > Gdybyś dziś był 65-latkiem z 10-letnim stażem pracy tez byś emerytury
    > nie dostał. Na emeryture trzeba zapracować (co po części nie dotyczy
    > rolników, ale to paranoja tego systemu).
    >
    > A co będziesz robił przez te 15 lat? Dłubał w nosie?
    > Jezu, facet w sile wieku a juz sie nie może doczekac emerytury.
    > Nic dziwnego że ten kraj tak wygląda.
    >
    > Maddy

    Nie chodzi w zasadzie tu o mnie bo jeśli się szuka to i znajduje. Taką samą
    sytuację ma moja siostra a do pracy nie pójdzie bo okoliczności jej na to
    nie pozwalają. Chyba że i te okoliczności się zmienią. Pracowała 11 lat.
    Dla kobitek w tej miejscowości gdzie mieszka napewno nie ma pracy 9chyba że
    ma się plecy i kasę na łapówkę).
    WS