  • Data: 2020-10-01 15:29:32
    Temat: Re: Inwestycja w mieszkanie (flip) a podatek PIT
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-01 o 13:25, rex pisze:

    > Zgoda, ale miałem na myśli to, że z ekonomicznego/gospodarczego punktu widzenia
    zakładanie DGx4 lub sp. z o.o., żeby zrobić jednego flipa na kawalerce nie miałoby
    sensu. Nakład związany z prowadzeniem tego wszystkiego (koszty pieniężne i czasowe)
    przewyższyłby zyski.

    Ale to nadal jest DG, tylko małozyskowna.

    księgowości przez kilka miesięcy. W przypadku sp. z o.o. większe koszty prowadzenia i
    podwójne opodatkowanie.
    > No właśnie to robię - samemu zgłębiam temat :)

    > A jaką formę prawną miałaby mieć taka spółka, s.c?

    Nie ma szczególnej formy prawnej - to spółka cywilna osób fizycznych.
    Każdy odpowiada swoim majątkiem za zobowiązania, zysk do podziału.