  • Data: 2020-10-02 10:12:21
    Temat: Re: Inwestycja w mieszkanie (flip) a podatek PIT
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-01 o 22:16, marios pisze:

    > Stąd moje wątpliwości w ogóle co do możliwości odliczenia na "cele
    > mieszkaniowe" - bo chyba cztery osoby nie są "w takiej sytuacji"?

    Ja się wypowiadam w oparciu jedynie o to jak mi 'się wydaje' (niczego
    nie sprawdzając) jak należy rozumieć przeznaczenie kasy na zaspokojenie
    swoich potrzeb mieszkaniowych.
    Nie obiło mi się o uszy, aby to były 'minimalne potrzeby mieszkaniowe'.

    Stosując 'chłopski rozum' zapewne nie mam racji :)
    P.G.