  • Data: 2021-04-16 16:50:37
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-16 o 12:22, Piotr Gałka pisze:

    > Jestem zwykłym człowiekiem - nie znam się i nie chcę się narażać na
    > kopanie z koniem.

    > Nie pociąga mnie perspektywa włóczenia się po sądach. Zastanawia mnie
    > ile czasu, nerwów i może pieniędzy kosztowało tamtych ludzi uzyskanie
    > tych wyroków. Wydaje mi się, że wybieram opcję mniej kosztowną.
    > A wiele razy widziałem informację, że nawet mimo wyroku NSA urzędy dalej
    > swoje (tak chyba było z pułapką na ulgę meldunkową).

    Cóż w ten sposób zawsze koń Cię będzie kopał.

    Ja od samego początku własnego rozliczania dostrzegłem, że
    często wymagają ode mnie rzeczy, których nie nakazuje żaden przepis.
    Skoro już z przepisami musiałem się zapoznać i poświęcić swój czas,
    to robiłem z tego zawsze użytek odmawiając wykonywania durnych
    procedur i ryzykując, że będę na cenzurowanym - ale zawsze byłem w prawie.
    Jakoś specjalnie nie starali się, żeby mnie udupić,
    ale też nie było u mnie milionów do ugrania, to nie było tematu.