    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KSEF - jakies plusy?
    Date: Thu, 25 Jan 2024 21:51:37 -0000 (UTC)

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Chyba nie do końca. Jakies pół roku temu pytałem autorów programu,
    > którego używam jak będzie wyglądała integracja z Ksef i o ile w
    > kwestii wstawienia własnej faktury do systemu zapewniano mnie, że
    > wszystko się cacy odbędzie i się wytransferuje ze wszystkimi
    > szykanami/raprtami itp to obróbka obcych (kosztowych faktur przez
    > Ksef) na dzień udzielania informacji wyglądała słabo - za mało
    > jest danych w specyfikacjach itd. Dodatkowo p atrząc tak po ludzku
    > okiem użytkownika, to nawet jeśli Twój system księgowy będzie
    > zintegrowany i zaciągnie te faktury do programu, to i tak będziesz
> [...]

    Korzystam z emikrofirmy na stronie ministerstwa...
    wiec nie widze problemu zeby oni zaciagneli sobie własne dane do
    własnego programu.
    Ale szczerze powiedziawszy nie widze rowniez problemów o których
    piszesz w przypadku innych programów - przeciez to musi być opisane
    standardami - inaczej nie miałoby to zadnego sensu.
    A do wpisania faktury w koszty nie potrzeba przeciez wielu danych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis