  • Data: 2021-08-10 12:38:12
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Wszystkie dokumenty powinny trafic do JPK, wiec bedziecie jeszcze
    > wzywani do zeznan :-)

    I trafiły/trafią. Zobaczymy za pół roku (ponoć jest duży poślizg w weryfikacji JPK).
    Mam nadzieję, że wszystko jest ok (pomimo zawirowań) i kwota tak mała (plus się
    wyzerowała),
    że nie będzie się opłacać dociekać szczegółów.

    > A Ty nadal masz klopot, jak to zaksiegowac.
    > Na zero, czy na plus :-)

    Skoro to anuluje poprzednią korektę (która była na minus w pozostałe wydatki)
    to ta na plus.
    I bilans jest zero.

    Pozdrawiam.
    Obym nie musiał w tym temacie już nic pisać ;) Trzymajcie kciuki.