  • Data: 2021-08-10 11:51:25
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Aug 2021 02:29:40 -0700 (PDT), Adam wrote:
    > Kończąc ten temat (korekta do korekty zaksięgowana).
    > Dostałem właśnie odpowiedź na moje wątpliwości odnośnie sposobu wystawienia korekty
    (do korekty).

    > "Jako, że korekta AXXXX była wystawiona na zero złotych, to również faktura
    korygująca do tego dokumentu musi być wystawiona na tę samą kwotę.
    > Potwierdzam, że po naszej stronie wystawienie tego dokumentu ostatecznie wycofuje
    dokument."

    > Korekta pierwotna była na minus, a nie na zero [szczegół].
    > Więcej do nich nie będę pisał w tym temacie, nie ma to żadnego sensu.
    > Wam też nie będę zawracał głowy.

    Eee tam - czekamy na ciag dalszy.
    Wszystkie dokumenty powinny trafic do JPK, wiec bedziecie jeszcze
    wzywani do zeznan :-)

    No chyba, ze 13 zl to sie urzedowi nie chce wyjasniac.

    A Ty nadal masz klopot, jak to zaksiegowac.
    Na zero, czy na plus :-)

    > Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
    >Przepraszam, że zabrałem Wam tyle czasu takimi duperelami.

    nie ma co przepraszac, po to ta grupa jest.
    A i pare rzeczy sie przy okazji wyjasnilo.

    J.