  • Data: 2002-10-21 22:00:23
    Temat: Re: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Oct 2002, berdycz wrote:

    >+
    >+ Użytkownik "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl> napisał w wiadomości
    >+ news:ap1nkv$dp$1@news.tpi.pl...
    >+ > Bilet? Tak, ale to Brukseli, posadki już czekają. Jak to było z tym prawem
    >+ > Dilberta o awansowaniu niekompetencji???
    >+
    >+ Na najlepszych owszem.
    >+ Na piastujących stanowiska do pierwszego stopnia swojej niekompetencji
    >+ w Polsce czekają kopniaki.

    Jesteś pewien ?
    Nigdy nie czytałeś opisów pobytu "fahowcuf" z UE z okazji róznych ?
    Nie, nie *zawsze*. Ale niektórych...

    No i na deser - powiedz mi jaki interes mają *inne* kraje UE
    w staraniu się o wysoki poziom *nie ich* (czytak: naszych)
    reprezentantów ?
    [...]
    >+ Mamy coraz więcej rozumnych ludzi. Może część z nich zainteresuje się na
    >+ kogo głosuje ?
    [...]
    >+ Po kiego czorta składkę na OFE płacimy przez ZUS?
    >+ Nie da się bezpośrednio ?????

    Obawiam się że zadajesz za trudne pytania jak na średnie
    zainteresowania naszego społeczeństawa...
    Może jakby *.podatki wybierało to twój apel na coś by się
    przydał :], choć - czy ja wiem....
    Przecież np. "koncepcja KRUS" z braku PSL mogłaby paść,
    i co, wyszłoby że wszyscy mają sprawiedliwie (wróć:
    niech będzie np. "proporcjonalnie") płacić ?? ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd