  • Data: 2002-10-21 20:41:09
    Temat: Re: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl> napisał w wiadomości
    news:ap1nkv$dp$1@news.tpi.pl...
    > Bilet? Tak, ale to Brukseli, posadki już czekają. Jak to było z tym prawem
    > Dilberta o awansowaniu niekompetencji???

    Na najlepszych owszem.
    Na piastujących stanowiska do pierwszego stopnia swojej niekompetencji w
    Polsce czekają kopniaki.

    Mamy coraz więcej rozumnych ludzi. Może część z nich zainteresuje się na
    kogo głosuje ?
    Jest ogromne bezrobocie. Urzędnicy wymyślają coraz to nowe uzasadnienia
    swojego pobierania wynagrodzenia.

    Po kiego czorta składkę na OFE płacimy przez ZUS?
    Nie da się bezpośrednio ?????

    NIE! bo jakiś "uczciwy" tak to wymyślił

    Reforma ZUS też wniosła "wiele dobrego" (dla urzędasów, bo nie dla ludności)