  • Data: 2004-06-04 08:53:49
    Temat: Re: Odp: Faktury VAT z marca
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik walfal napisał:

    > ZA http://www.gazetaprawna.pl/forum/temat.php?id_temat=
    4713&id_dzial=1

    > Pismo z dnia 3 stycznia 2002 r., Nr PB 5/MD/MC-068-323/2001
    > przedstawiające odpowiedzi
    [ciach bo reszta nadaje się do muzeum]

    Pobudka panie kolego, pobudka, mamy rok 2004. To jest pismo z 3 stycznia
    2002.
    A od marca 2002 wprowadzono do ustawy mozliwośc korygowania VAT
    naliczonego na plus. Od tego momentu podatnik NIE TRACI prawa do
    odliczenia podatku bo ma wpisane w ustawie prawo do korekty przez okres
    1 roku.

    Pietno za podsyłanie starych pism bez sprawdzenia czy odpowiadaja one
    obecnemu stanowi prawnemu.

    Piętno za nieumiejętność cytowania, nie zacytowales ani jednego moje
    słowa, skąd tam ten nagłówek?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl