  • Data: 2021-01-03 00:06:00
    Temat: Re: Odsprzedaż usług - KPIR kol 10 czy 13?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2021 o 19:17, cef pisze:

    > Ja właśnie z lat kiedy studiowałem dogłębnie przepisy,
    > czyli gdzieś tak w 1998-2003 pamiętam, że KPiR była tylko kasowo -
    > kasowo dosłownie - czyli faktura niezapłacona kosztem nie była.

    Hmmm....
    Ale tylko w latach 2013-2015 i to pod pewnymi warunkami (czyli dekadę
    później niż lata kiedy studiowałeś przepisy ;) a nie od początku
    istnienia KPIR)
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisyno,700,107511,0
    ,0,20160401,3,0.html

    "11. Przepisy ust. 1-10 stosują podatnicy prowadzący pozarolniczą
    działalność gospodarczą lub działy specjalne produkcji rolnej."

    I dotyczył nie tylko KPIR. Również pełną księgowość. Nie było
    rozróżnienia na tych co prowadzą KPIR i resztę...

    Art. 24.b został uchylony zmianą ustawy w sierpniu 2015 i przestał
    obowiązywać z początkiem 2016 roku.

    Pozdrawiam
    Piotr