  • Data: 2004-12-02 09:35:07
    Temat: Re: Opony zimowe - czy to koszt?
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Wlasnie wywiodlesś rzecz przeciwnaą.
    > Kupiles sobie ST (samochod bez opon zimowych) ktory NIE NADAJE SIĘ
    > do jazdy w zimie (twoim zdaniem i paru fachowcow od samochodów ;>).
    > Dopiero nabycie OpZim :) czyni z niego urzadzenie uniwersalne,
    > a wiec ewidentnie je "ulepsza" !

    Ja bym tego nie powiedzial. Jak juz bierzemy sie za dzielenie wlosa to
    powiedzialbym ze z twojego wywodu wynika ze bez opon zimowych on tego
    samochodu nie moze w zimie amortyzowac bo ST musi sie nadawac do uzytku.

    Ale to wciaz ciekawe. To wciaz jest przywrocenie wartosci jezdnych do
    stanu pierwotnego czyli uzywalnosci. A ze stan taki jest inny niz w
    lecie to ciekawa rzecz. Zastanawiam sie czy cos takiego jest
    gdziekolwiek przewidziane w prawie.

    Poniekad podobna sprawa:
    Cos mi sie psuje w komputerze po pol roku uzywania. Kupuje czesc ale
    ona jest lepsza niz stara bo postep techniczny robi swoje Takiej jak stara
    juz nie dostane. Nie chce ulepszac komp. tylko przywrocic go do stanu
    uzywalnosci. Ale jednak ulepszylem choc nie chcialem.
    Hmmm ???
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl