  • Data: 2003-05-19 15:17:42
    Temat: Re: Ostrożnie z kontem firmowym?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o boze a czy to jakis problem wpisac np spacje albo wyplata?
    > czy to cos zmienia?

    Wydaje mi się, że tu nie chodzi o to czy to jest problem (pewnie
    zależy dla kogo i w jakiej sytuacji) tylko o zasadność wprowadzania
    przez bank podobnych ograniczeń oraz podstawę prawną takich praktyk.

    > my ze wspolniczka przelewamy kase z konta firmowego na nasze prywatne
    > (wszystko w wbk) na okraglo w jedna i druga strone od 3 lat i nie bylo
    nigdy
    > problemu...

    Widać więc wobec tego, że zależy to raczej od konkretnego oddziału.

    > problem jest z innymi rzeczami w tym banku - ale to juz inna historia

    Chyba niestety w większości banków z czymś jest jakiś problem.

    Pix