  • Data: 2003-05-19 06:42:33
    Temat: Re: Prywatny laptop?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alicja wrote:

    > zastanawiam sie czy taka sytuacja jest w ogole dopuszczalna: Prowadze
    > DG w domu - mam komputer (stacjonarny), ktory wykorzystuje w
    > dzialalnosci (legalne oprogramowanie) oraz laptopa, ktory rowniez stoi
    > w domu. Jest na nim nieco programow "niewiadomego pochodzenia". Czy
    > musze sie ich pozbywac, by byc w porzadku wzgledem odpowiednich sluzb?
    > Zaden komputer nie jest wpisany do ewidencji srodkow trwalych...
    >
    > z gory dzieki za podpowiedz. Chcialam zapytac w BSA, ale obawiam sie,
    > ze mi zrobia kontrole na dzien dobry...

    Tak ogólnie, to ci inni już napisali. Ja tylko dodam, że jeśli dobrze
    pamiętam, to przy niektórych rodzajach licencji na MS Office była
    możliwość legalnego zainstalowania drugi raz na laptopie
    wykorzystywanym przez tę samą osobę, która korzysta z komputera
    stacjonarnego. Przeczytaj licencję, a jeśli jest niejasna to dzwoń na
    infolinie MS

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,