  • Data: 2003-03-12 11:13:19
    Temat: Re: Re: Zawód doradcy podatkowego ???
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar 2003 11:15:51 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

    >Skonczyłam prawo. I nie wiem. Więc pytam.
    >A juz miałam nadzieje,ze cos konstruktywnego przeczytam. Naprawde nikt mnie nie
    >moze oswiecic???

    To proste. W tej chwili potrzebujesz praktyki, dalsze wbijanie suchej
    teorii to strata czasu. Zaczep się do pracy u jakiegoś doradcy,
    najlepiej dobrego, z dużego miasta (czyli Warszawy), obsługującego
    dużo różnorodnych firm. Idealnym rozwiązaniem wydaje mi się firma
    audytorska. Miej oczy szeroko otwarte a sama się zorientujesz czego
    się musisz douczyć.
    --

    Sławomir Dąbrowski