  • Data: 2003-03-12 12:23:02
    Temat: Re: Zawód doradcy podatkowego ???
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skonczyłam prawo. I nie wiem. Więc pytam.
    > A juz miałam nadzieje,ze cos konstruktywnego przeczytam. Naprawde nikt
    mnie nie
    > moze oswiecic???
    NIemożliwe ?!!!!!!!!!!!!!!!
    Ukończyłaś prawo?!!!!!!!!
    I nie wiesz , że istnieje ustawa o doradztwie podatkowym?!!!!!!!!!!
    i do tego rozporządzenia wykonawsze ?
    I nie wiesz że tam stoi jak .... co należy zrobić.
    Mam pytanie ... co Ciebie ... To po co i dla kogo są te ustawy .... tam
    akurat jest kolejność.
    Nie uczono ????
    Tego naprawde interpretować nie czeba.
    Wg mnie spowrotem na prawo ..... a może na lewo ?:))))))))

    i tak pozdrawiam ;))))
    fart