  • Data: 2021-04-30 16:22:59
    Temat: Re: Rozliczenia podatkowe aktorów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Apr 2021 11:44:58 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Zapewne masz rację, ale nigdy nie miałem potrzeby dokładnego
    > rozkminienia akurat tych podziałów. Sądzę, że odbywa się to w podobny

    Ja tez nie wiem, ale dwie ciekawostki:
    https://prawo.money.pl/porady-prawne/porady/wlasnosc
    -przemyslowa-i-prawa-autorskie/artykul/tantiemy;z;fi
    lmu;nie;tylko;dla;producenta,206,0,1249742.html
    https://www.rp.pl/Prawo-autorskie/311139994-Scenarzy
    sta-autor-odrebnego-dziela-czy-wspolautor.html

    > sposób, czyli nadawcy sprawozdają poszczególne filmy, a stowarzyszenie
    > dzieli wg jakiegoś klucza te kwoty, ale po prostu tu szczegółów nie
    > znam. Na pewno nikt nie rozlicza każdego pojedynczego filmu, bo nawet w
    > dobie komputerów by to było dość trudne.

    Co masz na mysli?
    Ze kazdy film ma inne podzialy?

    Ja tam nie wiem, ale aktorow jest w filmach rozna ilosc, a i role sa
    rozne.

    A same stawki za caly film ... przeciez sa drozsze, tansze ...

    J.