  • Data: 2021-04-30 11:44:58
    Temat: Re: Rozliczenia podatkowe aktorów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2021 o 11:25, J.F pisze:

    > A przy filmie masz scenografa, kostiumy, operatora kamery,
    > oswietleniowca ... sami artysci w swoim fachu :-)
    > Kompozytora muzyki, grajkow, choreografa w scenach tanecznych :-)

    Zapewne masz rację, ale nigdy nie miałem potrzeby dokładnego
    rozkminienia akurat tych podziałów. Sądzę, że odbywa się to w podobny
    sposób, czyli nadawcy sprawozdają poszczególne filmy, a stowarzyszenie
    dzieli wg jakiegoś klucza te kwoty, ale po prostu tu szczegółów nie
    znam. Na pewno nikt nie rozlicza każdego pojedynczego filmu, bo nawet w
    dobie komputerów by to było dość trudne.

    --
    Robert Tomasik