  • Data: 2008-08-14 16:08:48
    Temat: Re: Sprawdzenie ksiegowej ...
    Od: Luluś <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, że możesz.
    > Będzie to potwierdzenie oszustwa,
    > ktorego dokonałeś wcześniej, chyba że klient
    > wpłacił zaliczkę.
    > Pomyślałeś jakie dowody pozostają
    > w firmie, która Tobie ten towar sprzedała?
    > Zawsze się może nikt niczego nie doszukać,
    > ale z moich doświadczeń wynika,
    > że lepiej trzymać się nadmiernie przepisów
    > niż tłumaczyć się potem z jakiegoś głupiego
    > zakupu gumy do żucia czy gazety.
    >
    > PS
    > Najczęściej w takich wypadkach okazuje się,
    > że potrzebował tę fakturę z dopiskiem "zapłacono"

    Nie zrozumielismy sie...
    Klient zaplacil za wszystko gotowka za towar i usluge.
    Z tym, ze towaru w dniu wystawienia faktury nie posiadalem.
    Dotarl do mnie dzisiaj i dostarczylem go klientowi.

    Chce ten towar teraz rozchodowac z magazynu.
    Ale czy moge zrobic tak, ze faktura za towar z data 14.08.08
    a wydanie magazynowe tez z data 14.04.08 ale do faktury z dnia 11.08.08