  • Data: 2010-11-20 17:55:07
    Temat: Re: Sprzedaz auta bedacego w ST (umowa?)
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale... możesz wskazać, z jakich przepisów ma to wynikać?
    > Bo znaleźć nie umiem, jak to Ci wyszło.

    Z głowy mi wyszło. Jaki związek ma sprzedaż tego auta z prowadzoną DG poza tym,
    że kiedys był to ŚT? Jak chcesz zaliczać do kosztów DG niezamortyzowaną część
    czegoś, co z tą DG nie ma już nic wspólnego? Po przekazaniu ŚT na cele osobiste
    nie widzę możliwości, by cokolowiek z nim związanego mogło być kosztem. Gdyby
    było inaczej, to możnaby np. po 6 latach sprzedać ST (już bez zaliczania tej
    sprzedaży do dochodów z DG), a do kosztów wrzucić niezamortyzowaną część. W nocy
    będę szukał uzasadnienia swojej tezy :)