  • Data: 2004-10-31 18:07:59
    Temat: Re: Sprzedaż w złym Vacie
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 31 Oct 2004 12:50:59 +0100, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> pisze:

    >Z tymi przepisami to jest tak, ze nie mozna ich rozpatrywac "samodzielnie",
    >lecz jedynie w polaczeniu z innymi przepisami.

    Zawsze podkreślam, że to tylko moja opinia ;-)

    >TEN JEDEN istotnie sugeruje, ze "brutto" jest podstawa.
    >
    >jednak gdzie indziej jest, ze do kwoty netto DOLICZA sie VAT w
    >wysokosci .... zaleznj od stawki..
    >
    >jedyniejako uzupelnienie opisana jest metodaobliczania VAT
    >w przypadku gdy ofertajest w cenie brutto..
    >
    >Istotnie jest to dobrze namieszane..

    Kilka lat temu, czytając pierwszy raz ustawę, moją uwagę zwróciło
    właśnie to, że przepisy ustalają podstawę opodatkowania w sposób
    uwikłany, wychodząc od kwoty sprzedaży. Mam niejakie wrażenie, że
    właśnie artykuł to definiujący pasuje do postawionego pytania.

    --
    Pozdrowienia

    Andrzej Popowski