  • Data: 2021-11-05 14:40:52
    Temat: Re: Udokumentowanie przychodu z kryptowalut
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:sm314u$82s$...@g...aioe.org...
    W dniu 04.11.2021 o 23:19, J.F. pisze:

    >Tak, to jest KUP.
    >Od przychodu za wymianę zbitej szyby. A nie od przychodu ze sprzedaży
    >kryptowaluty.
    >A czy ktoś ci za wymianę szyby zapłacił, czy nie zapłacił nie ma
    >znaczenia.
    >Ustawodawca rozróżnia źródła przychodów (i koszty z nimi związane).

    Ale ja napisalem, ze w zamian za wymiane szyby dostalem opone do
    samochodu, tak sie umowilismy.

    Robert pisze, ze jak opone sprzedam, to mam dochod, wiec poki nie
    sprzedałem, to zakup szyby jest KUP ?

    >Ale to przychód z innego źródła.
    >I kryptowaluty, to nie opona.
    >Robert oczywiście pisze jak zwykle głupoty twierdząc, że "proponuję,
    >dla celów podatkowych BTC traktować jako rzecz, a nie walutę".

    >Handlowi kryptowalutami jest dużo bliżej do handlu walutami, a
    >jeszcze bliżej do handlu akcjami. A już na pewno bardzo daleko do
    >handlu oponami, czy innymi RZECZAMI.

    Ale OP nie handluje kryptowalutami, tylko wynagrodzenie za swoją
    usługę tak przyjmuje :-)

    No coz, moim zdaniem, to nie powinno byc przy tym podwojnego
    opodatkowania,
    a sytuacja podobna, jakby wynagrodzenie bylo w walucie rzeczywistej
    przekazane.
    Tylko kogo moje zdanie interesuje :-(

    J.