  • Data: 2003-05-31 05:25:03
    Temat: Re: VAT odliczenie
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bb8n7j$m83$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > zrozumiałam
    > terminie
    > np.telefon
    > zaznaczem
    > >
    > Fakt, podalem za malo informacji.
    > Chodzi o zwrot VAT z US.
    > Byla to faktura za lacze do Internetu (POLPAK)
    > zaplacona 2 dni po terminie i teraz nie wiem czy
    > moge ja uwzglednic.
    Jurek to ty dopiero namieszales jesli wystapiles o zwrot to liczy sie czy
    zaplaciles do 25 przed wystapienie o zwrot a czy po terminie nie ma
    znaczenia.
    Gotfryd dzięki o przypomnieniu o kasowej metodie rozliczenia Vat ale mialam
    z nia juz konatkt i bardzo tego nie lubialam.Poniewaz jednak cos pisano
    kosowej i memorialowej to to troche mnie zmylilo.
    Pozdrawiam Wiola