  • Data: 2020-12-19 16:38:27
    Temat: Re: Wykup po leasingu i VAT
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-19 o 14:49, cef pisze:

    > Zdefiniuj ten problem. Czy chodzi o to jak ominąć przepisy
    > czy jak kupić drogo a sprzedać tanio?

    Problem jest taki:
    W trakcie leasingu w którym pokrywam 'tylko' utratę wartości samochodu
    (plus, oczywiście, odsetki od pożyczonych na to pieniędzy w których
    siedzi zysk leasingodawcy) pokrywam (niejako na wyrost) 50% jego
    wartości, ale faktycznie on stracił tylko 40% wartości.
    No to się pytam czy daje się cały proces doprowadzić do zgodności z
    założeniami wstępnymi - że:
    - płaci się odpowiednie odsetki za pożyczone na to pieniądze,
    - oraz pokrywa się _tylko_ utratę wartości samochodu.

    Prościej chyba nie dam rady.
    Nie chodzi mi o omijanie przepisów tylko nie sądziłem, że przepisy nie
    przewidują możliwości pokrycia tylko utraty wartości.

    > Dealer może ustalić sobie warunki i harmonogram spłat dowolnie.
    > Więc szukaj takich warunków, które Ci odpowiadają.

    Na razie nie wiem, czy te warunki to ustala sobie dealer (ja mówisz),
    czy przy tym samym dealerze mam szansę znaleźć inne finansowanie.
    Powoli się dowiem.
    P.G.