  • Data: 2003-09-24 12:04:16
    Temat: Re: Zmiana konta ?
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawości Pekao SA czy PKO BP SA?

    PKO SA

    > Jeśli nie boisz się, że nie wszyscy będą ci chcieli uznawać
    > samodzielnie drukowane wyciągi to czego nie

    Sa z tym problemy? Kto nie chce uznać takich wyciągów?
    Czyli w takim razie lepiej wybrać zwykły bank?
    Jaki najlepiej?

    > Napewno ZUS. Formalnie to w okresie gdy masz dwa konta to trzeba jeden
    > bank poinformawać o koncie w drugim.

    Jak poinformować ZUS, jakąś deklaracją?
    A bank jakpoinformować i czy informowanie banków jest konieczne skoro
    sytacja, że będę mał 2 konta firmowe będzie trwać b. krótko?

    Ile mam czasu na poinformowanie US, ZUS, banków?

    Pozdrawiam
    Mariusz