  • Data: 2004-08-26 07:06:23
    Temat: Re: Zmiana konta na internetowe ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    anja wrote:

    > Sa tez notorycznymi zlodziejami czasu ludzkiego!!!
    > ...sprobuj zalozyc tam rachunek np "firma i ja"...bedziesz VIP-em,
    > bedziesz wyczekiwal na swojego doradce osobistego gooodzinami, az
    > pewnego dnia tak sie zadomowisz w banku, ze tam zamieszkasz...to
    > bedzie juz TWOJ BANK Tez mysle o zrezygnowaniu z ich uslug...moze
    > wlasnie jakis internetowy... pozdrawiam,

    Ja niestety mam tam rachunek walutowy ze względu na w miarę prostą
    realizację czeków z zagranicy. Właśnie wczoraj odstałem pół godziny w
    kolejce aby złożyć niezbyt skomplikowane zlecenie do realizacji za
    tydzień. Po pół godziny dowiedziałem się, że ze względu na wysokość
    obrotów zostałem uznany za VIP-a i w zwykłym okienku mnie nie obsłużą.
    Do obsługi VIP-ów czekałem następne pól godziny.