eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifizyczne posiadanie srodka trwalego a mozliwosc odliczenia vat???? - dlugie › Re: fizyczne posiadanie srodka trwalego a mozliwosc odliczenia vat???? - dlugie
  • Data: 2004-02-06 09:36:53
    Temat: Re: fizyczne posiadanie srodka trwalego a mozliwosc odliczenia vat???? - dlugie
    Od: "Piwek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to nie. Wtedy nie mógłby być zaliczony w koszt, a więc odliczenie
    > VAT nie przysługuje :)

    Ale mogla nim wozic ziemniaki na polu...i jesli prowadzi dzialalnosc
    zwiazana z rolnictwem to juz moze byc zaliczony w koszty...:-)

    Ja bym zadal US takie pytanie...a co jesli zamowilabym sobie hiper super
    gadzet, na ktory bym musiala czekac 2.5 miesiaca do sprowadzenia z USA...i
    odebrala samochod dopiero po tym czasie...