  • Data: 2004-02-06 17:03:15
    Temat: ST przeznaczenie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak czy inaczej to tylko takie sobie dywagacje nieistotne dla
    meritum
    > tej sprawy.

    Jak już tak sobie dywagujecie i wyjaśniliście
    sobie sprawę VAT, to ja mam takie pytanie:

    Czy w jakichkolwiek przepisach jest coś co zmuszałoby
    podatnika do użytkowania zakupionego ŚT zgodnie z jego
    ogólnie przyjętym przeznaczeniem (czy np określonym w instrukcji
    użytkowania)?
    Jeśli np zakupię samochód z przeznaczeniem
    na poczekalnię dla moich klientów
    (są miejsca siedzące, przyjemne wnętrze itp)
    albo zakupię drogie wysokoenergetyczne urządzenie techniczne,
    które będzie służyło np tylko do ogrzewania wnętrza - to co?
    Wolno mi czy nie?