  • Data: 2007-11-12 21:07:38
    Temat: Re: kilometrówka
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fhackj$fhb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ok, ale jeśli większość z km nabitych na liczniku to są prywatne
    > wyjazdy, to czy mogę zaliczyć w koszt wymianę opon na zimowe oraz odliczyć
    > VAT, skoro "służbowo" kozystam z nich w jakimś tam procencie?

    Jesli tylko kilometrowka pozwala.
    Toć to wlasnie kilometrowka jest od tego by "oddzielic" zuzycie "osobiste"
    od zuzycia "firmowego".
    Dlatego tez stawki kilometrowki sa wyzsze od kosztow paliwa, ze zawieraja w
    sobie rowniez te dodatkowe koszty. Skoro - pomimo tego, ze wiekszosc km
    zuzywasz "osobiscie" kilometrowka daje limit pozwalajacy na zaliczenie w
    koszty wymiany opon, to znaczy, ze z tymi "procentami" nie jest u Ciebie tak
    zle :)

    Pozdrawiam
    SDD