  • Data: 2003-05-29 09:35:26
    Temat: Re: korekta do korekty?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:bb4ilg$ph8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Dla mnie to tez jest logiczne, ale jak mam teraz wpisac? korekta do
    faktury
    > nr... ale powinnam tez chyba zaznaczyc, ze dotyczy faktury juz
    > skorygowanej...
    > Pomocy!
    > Victoria
    Jeszcze raz się wtrące do dyskusji .
    Czemu musisz wykazywać stan przed i po korekcie chyba że masz problem bo
    probram lub wzór to jest problem .Ja robie w exelu i tylko na zwrot czyli
    1 te 5 szt.masła po ileść tam -sprzedaż
    a potem zwrot np. raz 3 szt.po ileść zł
    a potem zwrot kolejny 1 szt. po ileść zł.
    Nigdzie nie pokazuje ile było i ile jest po korekcie jest to trudne do
    pilnowania ilości zwrotu ale zgodne z przepisami do wystaw.fak.kor.
    Wiola