  • Data: 2015-12-07 19:58:52
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2015 o 18:06, G.S. pisze:
    > Wiadomym Ci jest, że da się to załatwić w sposób prosty
    > i nieskomplikowany, za pomocą narzędzia zwanego "współwłasnością
    > łączną".

    No i taką właśnie współwłasnoscią jest własność gminna. I się sprawdza.
    Szukanie W Imię Zasad innego rozwiązania jest bez sensu, bo każde
    komercyjne będzie niefajne społecznie, a każde uwzględniające interes
    społeczny będzie zbliżone do obecnego.

    > I że tak rozwiązuje się właśnie te problematyczne elementy
    > współwłasności, które na przykład wymagają... remontów.
    > Kosztem oczywiscie oburzenia współwłaścicieli (każdego
    > odrębnie) że "na swoim balkonie nie mogą <czegośtam>".

    Ta... I efekt jest taki, że u nas w bloku są Wspólne Pomieszczenia
    Gospodarcze. I 300 lokatorów musi się zgodzić, żeby mój sąsiad sobie
    jedno takie zajął legalnie (obecnie je zajmuje na dziko). Oczywiście na
    tych 300 ze 3 jest debili i nie chcą mu się zgodzić, ze 3 w ogóle
    mieszka za granicą itp. I utykasz z twoją współwasnością...

    Zresztą, podaj sensowny, a niegminny sposób zarządzania drogą na wsi.
    Kto ją ma zbudować, kto zarządzać, kto ma być właścicielem?