  • Data: 2008-11-27 18:44:58
    Temat: Re: podpis elektroniczny
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:uojti4thei7kd5tifqq1hqcn79a9gc8lsm@4ax.com...
    >A ja sie wtrace w watek, ale uwazam, ze cala ta sprawa z wymogiem
    > posiadania tego podpisu elektronicznego (dla ZUS Platnika) jest jednym
    > wielkim WYLUDZENIEM KASY od malych firm. Wg mnie zadzialalo lobby i
    > ktos zrobi na tym wielka kase. Gdyby ten certyfikat kosztowal 50 zl,
    > to byl uznal, ze ok, ale te kilkaset zlotych na rok, to juz jest jedno
    > wielkie kurestwo.

    Ja podszedlem do zagadnienia od innej strony - poprosilem OUKiK o
    sprawdzenie, czy nie ma zmowy cenowej.

    Bo mim zdaniem ewidetnie jest. Zeby bylo weselej jeden z graczy, przy okazji
    przepychanki z legitymacjami studenckimi, pokazal przy jakich kwotach
    _dalej_ sie biznes oplaca...

    Niestety nie dosc skutecznie, bo od pol roku cisza :(

    sz.