  • Data: 2014-03-20 23:07:35
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-20, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:

    [...]

    > No dobrze, próbuj!
    >
    > To jak z tą wyspą było? :)

    No dobrze, to się bawmy.
    Wyspa w powyższym porównaniu (bezludna) to metafora obrazująca
    niewielką komórkę organizacyjną nie istniejącą jako bardziej
    złożona struktura wymagająca cokolwiek większej organizacji.

    Zwierzęta organizują się w stada.

    My z racji bardziej rozwiniętych funkcji oraz wyższego poziomu
    rozwoju potrzebujemy bardziej rozwiniętych form organizacyjnych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl