  • Data: 2007-01-02 22:53:44
    Temat: Re: remanent na koniec roku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Jan 2007, zenek wrote:

    > Użytkownik "cacup" < > napisał
    >
    > A mógłbyś odpowiedzieć na swoje pytanie o remanent ? Sorry , nie chce mi się
    > przeglądać rozporządzenia...

    ROTFL :)
    Popatrz na to inaczej: to "nieprzeglądanie" się moze zemścić.
    "nie wiedziałem że na czerwonym nie wolno" ;)
    A odpowiedzi brzmią:
    - tak
    - patrz niżej
    - tak, w rozporządzeniu o KPiR!
    :)
    Trochę opisów znajdziesz również w archiwach grupy (link dziś ze dwa
    razy był!).
    W skrócie i "z głowy":
    - podatnik wybiera sposób wyceny (zakup/wartość rynkowa)
    - specyfikacja co w pozycjach jest w rozporządzeniu (oczywiście
    wolno ujmować dodatkowe informacje), czyli cena, ilość...
    - musi być protokół
    IMO to znaczy że protokół "pozycji spisowych zero, wartość zero"
    (z podpisem i datą) również (jeśli tak jest).

    pzdr, Gotfryd