  • Data: 2007-03-24 11:25:32
    Temat: Re: sprzedaż na CD a kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Mar 2007, Grzeg wrote:

    > Jedyna fikcyjność, to taka, że ja im ułatwiam pracę i wysyłam
    > towar, a to już chyba nie robi różnicy.

    WKwestiiFormalnej: nie widzę "fikcyjności", część przepisów - dla
    przykładu ustawa o VAT - wprost opisuje postępowanie, kiedy sprzedaż
    jest prowadzona tak, że to nie sprzedawca wysyła towar.
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-towarow-i-uslug-1_2_139.html
    ...odpowiednio art.19.2, art.22.2 (przeczytaj!)

    Efektem ubocznym jest to, że "oficjalny sprzedawca" odpowiada za
    dopełnienie np. przepisów o reklamacji konsumenckiej: klient który
    dostał paragon od sprzedawcy B wcale nie musi dać się odesłać do
    dokonującej wysyłki firmy A, bo umowę (a ściślej jej dowód w postaci
    paragonu) ma z B!

    pzdr, Gotfryd