  • Data: 2004-11-23 18:15:49
    Temat: Re: student a pity
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem czy dobrze trafilem.. ale grupy o finansach nie widze...
    > wiec moze ktos wie...
    > jaki jest prog dochodow dla studenta - po przekroczeniu ktorego trzeba
    > wypelniac pity?
    > czy jest to dochod miesieczny,kwartalny, roczny?

    kiedys byla taka kwota, gdzies kolo 2 tys. rocznie, jesli przychod byl
    ponizej tej kwoty nie bylo obowiazku wypelniania rocznego pit

    teraz nie wiem jak jest

    generalnie jednak sie oplaca, bo majac nieduze dochody dostaniesz zwrot
    czesci podatku (albo i calosc) - ja jako student zawsze wypelnialem

    a ponadto poznasz troche brutalny swiat ktory cie czeka, czyli wypelnianie
    pitow miedzy innymi ;) i druga sprawa przy umowach o dzielo i podobnych
    zainteresuj sie rowniez vatem, brrr (co prawdta jak wynika z ustalen na tej
    grupie vatu placic nie bedziesz jesli nie przekraczasz 10 tys. euro rocznie,
    ale chyba bedziesz musial prowadzic ewidencje - ja tez o ten temat podpytuje
    bo nie bardzo mam poki co pojecie)