  • Data: 2005-03-09 09:51:41
    Temat: Re: ulga za internet
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Black Peter" <b...@w...pf.pl> napisał w wiadomości
    news:d0mfsk$d48$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo w ustawie jest ze trzeba wykazac poniesione koszty a nie pokazac
    > fakture! Nie chce mi sie kolejny raz cytowac dokladnie ale tak to
    > wyglada. Czyli masz przedstawic dowody wplat na internet a nie pokazac
    > fakture!
    --------------------------------
    No moze nie do konca tak wklejam fragmenty ustawy
    "Art. 26. 1. Podstawę obliczenia podatku, z zastrzeżeniem art. 24 ust. 3,
    art. 28-30 oraz art. 30a-30c, stanowi dochód ustalony zgodnie z art. 9, art.
    24 ust. 1, 2, 4, 4a-4e, ust. 6 lub art. 24b ust. 1 i 2 lub art. 25, po
    odliczeniu kwot: "
    dalej
    "6a) wydatków ponoszonych przez podatnika z tytułu użytkowania sieci
    Internet w lokalu (budynku) będącym miejscem zamieszkania podatnika w
    wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym kwoty 760 zł, "
    i dalej
    "7. Wysokość wydatków na cele określone w ust. 1 ustala się na podstawie
    dokumentów stwierdzających ich poniesienie. Jednakże w przypadku odliczeń, o
    których mowa w ust. 1:
    1) pkt 6a, odliczenie stosuje się, jeżeli wysokość wydatków została
    udokumentowana fakturą w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług,
    "
    Pozdrawiam Wiola