  • Data: 2021-11-22 19:51:00
    Temat: Re: vat dla przesyłek spoza EU
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2021 o 13:06, Monika Głowacka pisze:

    > Gdzieś czytałam, że liczą przesyłki na jeden adres... jeśli za dużo
    > przesyłek, to każdą clą i VATują

    Trzeba uważać, jak i skąd się kupuje. Kupiłem dziesięć magnesików za
    2,50 zł i musiałem zapłacić 8,50 zł za przedstawienie mojej przesyłki do
    oclenia. teraz zaszalałem i kupiłem chyba 6 szt. różnych piór u trzech
    różnych dostawców. Razem za jakieś 60 zł i już się bałem, ze naliczą mi
    trzy opłaty, a tu wszystkie trzy przesyłki z chińskimi listami
    przewozowymi przyszły w jednej przesyłce wysłanej z Litwy i żadnej
    opłaty wnieść nie musiałem. Nie chce mi się drążyć tych wszystkich
    przepisów, ale moim zdaniem chyba to jakaś "mała wojna celna" i
    Chińczycy chcą otrzymać obrót z tym walczą.

    --
    Robert Tomasik